7 Aug -13

Har inte gjort så mycket specielt mån-tid-ons, försökt krya på mig lite - eller rättare sagt försökt att inte bli mer sjuk ;)
Idag på kvällen gick jag & denise en långpromenad med massor av prat, Crim följde med en bit också! Och sen landade vi inne hos sanna och tjålade på ÄNNU mer! Känns som att jag inte pratat på tre dagar och allt vart nu istället ;)
 
Imorgon ska jag skjuta pistol igen! Var ett ju några månader sen sist.. två kanske? Ska bli kul iaf :)
 
Kände att jag inte har så mycket att skriva om så väntar tills jag har nåt vettigt att skriva istället ;)
 
 Slänger in en bild på fina Olga..
 
..och på fina muppen istället!
Muppen som gjort så fina framsteg den senaste tiden och Olga som vill ha någon som kommer å rider henne!
Jag själv har tagit beslutet att sakta ner (altså; sakta ner, inte sluta) lite på hästfronten (har varit så över-speedat det senaste året? mer?) så jag känner att det var dax att ta ett steg tillbaka! Har insett att jag inte behöver överboka mig själv 24/7, kan faktiskt ta det liiite lugnt och chilla livet ibland också :)
Har haft en så bra tid med dessa två, och Annie såklart! Det har varit en del ups and downs och det har gått på högvarv och på lågvarv, men vi har iaf lyckats utveckla varandra till det bättre!
Jag hoppas att Olga får fortsätta utveckla sig och inte gå å bli alltför tjock på grönbetet ;) Lilla sötan <3
Och att Muppen gör ännu fler framsteg efter sin vila!
 
Bästa förklaringen ever på Muppen; "Är man stor måste man vara snäll" han lever upp till det så bra! Världens snällaste! <3
 
Puss å gonatt Frida! (hoppas på att kunna sova, har drömt massa konstiga saker på sistone..)