Ett år sen, update

Alltid lite kul att se vad jag gjorde för exakt ett år sen! Hihi :P
 
Jag var tydligen väldigt irriterad på något.. kommer faktiskt ihåg lite va de va..
Och sen så hade jag fixat internet på min dator, yää! Haha ;P Kära lilla dator som dampar lite smått hela tiden för mig..
 
 
 
Så här såg en veckoplanering ut för mig för ett år sen. På ett ungefär.
 
 
Ja.. den där kära klassen och klassresan.. va mycke de blev av de för min del i slutändan.. haha! ^^ ;)
Kära Pimsan var med där också ja, tränade på för fullt tillsammans <3
Och ett sånt där skojjigt äventyr med busgänger! Åh va kul! :')
 
Jag & jenny kanske har ett liiitet "bus" på gång förresten.. hihi! Nä inte så big deal egentligen men lite kul ändå :D
 
Åh men hallå! Jag har inte åkt slalom iår :( Kanske kanske kanske kan komma iväg i helgen... :))
 
Sådärja, ett år sen, vad tiden går fort.