Santa can you hear me

Nyduschad och ska snart gå och lägga mig. Åker till Sälen på torsdag med familjen och ska stanna där tills på söndag. Efter det hoppas jag på att få komma hem, vara hemma, stanna hemma, bo hemma. Ska bli riktigt skönt hursom helst.
Var skeptisk mot att åka iväg till Sälen först men det blir nog bra :)
Och hoppas på att vi ska "bygga om" och måla om mitt rum på jul lovet, har tänkt mega länge att vi ska måla om. Typ före sommaren.. Men så har jag planer på att vi ska bygga en fast garderob istället för den jag har nu. Då blir den både större och mer praktisk, hoppas jag :P
Så tills början av nästa år vill jag ha ett fint och hemvänligt rum där jag kan sitta och mysa på kvällarna. Nu har det sett ut som en flyttkartong sen i somras = inte så mysigt..
 
 
Imorgon ska jag rida fina Calle, känns som längesen nu när jag varit sjuk! Plus att det dröjer flera dagar efter imorgon också :(
Tappade dock bort en dag idag, var bombis på att det var tisdag imorgon! Men så va de tydligen inte - haha ;) Hade tänkt hinna plugga ikapp lite på tisdagskvällen (som nu inte finns) men nu verkar det bli plugg, rida, packa och köra in pellets på onsdagen istället - let´s go!
 
Nej, dax att ge mamma datorn, Puff å kram natti alla barn! :P
 
#1 - - Esmeralda:

Vad kul med renoveringar :D jag vill oxo förändra saker i mitt rum!! :D

Svar: Ja, hoppas verkligen att få göra det snart! :)
Frida Jakobsson

#2 - - emilia:

Både du & hästen e jätte fina :)

Svar: Men tack så mycket! :)
Frida Jakobsson

#3 - - Julia:

vilken mysig bild =)

Svar: Jajjamensan :P
Frida Jakobsson

#4 - - Josefine Anerland:

Gud vilken fin häst!

Svar: Ja visst är han! :)
Frida Jakobsson

#5 - - Emil Ek:

sv: tack så jätte mycket! :)