Lisa + Kamera x Frida + Calle 29-04-14

Lite spontant fick jag med mig Lisa till stallet idag, och hennes kamera! ;D
Så hon var med och fotade jag när red Calle. 
 
I början var han inte super-arbetsvillig men mot slutet hade vi jobbat igenom det och han var fin :)
Hade lagt fram travbommar, som jag lite smått glömde bort men vi tog oss över dom några gånger iaf och det gick bra :) Får se om vi kanske jobbar lite mer med dom imorgon, glömde nämnligen kvar dom i paddocken också.. (ogillar när jag glömmer saker..)
Sen traskade vi ner mot sjön och Lisa tog ännu fler bilder, hon säger att jag har 404 bilder att kolla igenom sen, haha! ;)
 
Men här är några iaf!
 
Superfrän vinkel och häftigt ljus! 
 
Helt klart en av mina favoriter! Av de jag har sett :)
 
På väg in från hagen :P
 
Supertack bästa Lisa! Du är grym! <3
 
#1 - - Lisa:

Åh tack, men jag tacka för att jag får fota er! :D det är såå kul! :)
Ni är grymma! <3

Svar: Du är så grym, är så glad över dom här bilderna! Dom blev kanonbra! :D
Frida Jakobsson