Massa häst å ponny 31-08-14

Godmorgon till mig! (Och nån mer kanske) Solen lyser på mig, Joda är två gånger så lång hon brukar och mina ben somnade om.. ^^
Igår innan jag åkte till Sanna var jag och mamma till Borlänge. Bla va vi inne på hööks, nananana ;D 
Sanna och jag hann med ett par vändor med ponnysarna igår. Först ut vart Crim och Musse på en ridtur på en ny väg för mig och sen utforskade vi även en liten stig - den va Inge bra, stenig hålig och den tog typ slut.
Sen blev det en liten tömkörningsvända med jennies små, lymmel som de bara va andra gången för var en lugn filbunke ! 
Och sist (efter en halvtimme!? Med att vi försökte pumpa däcket på en vagn..) blev det en körtur för Twix och Mumin - gick fin fint de med! :)
Ätit snickersrutor har vi också gjort, muums! Och än en gång konstaterar att världen är liten! :P



Innan sängdags blev det fruktsallad och tecknade filmer haha!