Heeelt slut 29-07-14

Vaaaarmt! Efter mina pannkakor imorse plcokade jag nästan en halv liter blåbär uppe i skogen! På eftermiddagen cyklade jag bort till Sanna och hjälpte lite till/på/från lektionen för tjejerna, som för övrigt var superduktiga! 
Vi löshoppade ett gäng ponnysar innan jag åkte hem också. Crim, Simba, Musse och Lady mer bestämt. Crim och Musse tyckte det var hur skojjigt som hellst och bjussade på hindrena. Simba var lite mer av en kanonkula som sköts iväg och sen "hoppade över" hindrena - hahaha. Och Lady körde något race och hoppade någon gång sådär, bra för henne bara att få latja runt lite iaf :)
Nu är jag så varm.. har spelat badminton med oscar också, haha jävla blåst gjorde det orättvist men med lite thaiching-moves var det skojjigt iaf.
 
Joda var med uppe på ridbanan också, relaxaren själv ;)
#1 - - Anita:

Söt bild :D

#2 - - Julia ♥:

Jätte fin blogg, skulle vara jätte snällt om du skulle vilja vara med i min veckans blogg! ♥

Ha en bra dag!

#3 - - Lydia Elstig:

så söt!!

Svar: Visst är hon :)
Frida Jakobsson

#4 - - amanda:

sv: haha ja, orkade man fixa så varje morgon skulle det vara lyx :D

#5 - - Kajsa:

Åh vad söt :')