Då bär det iväg då 28-05-14

Om gårdagen gick minus måste jag säga att idag går det plus! :D
 
Brytdag i skolan + pizzafirande för att vi vann nattfotbollen!
Uteritt med Calle till en åker där vi galoppade och på vägen hem var vi förbi en sväng uppe på ridbanan och galoppade över upphöjda bommar. Han var fin idag och vi jobbade på bra! Våran halvt oplanerade 5 dagars rida-ut-satsning har nog gjort susen, vi kan vi! :D
Och när jag kom hem därifrån låg (äntligen) biljetterna till Nkpg horse show i postlådan! Wiii! Så nu åker vi om bara en liten stund. Ska sova där inatt och sen hoppas jag på fint väder imorgon, många fina ekipage och roliga tält med företag som säljer fina, roliga, billiga och bra grejer! Haha ;)
 
Har tom min kamera med mig, i hopp om att jag ska ta mig i kragen och ta lite bilder :P
 
Finns mycket att slipa på, men jag tycker det går frammåt ganska ofta ändå för oss :)