En av alla olika dagar 31-05-14

Sista dagen i maj, kan säga att det är exakt 14 dagar till sommarlovet nu, som jag längtar! Bara släppa allt med skolan, har varit så skevt när vi varit lediga typ halva veckorna fram och tillbaka.. Satt och plugga ute i hästhagen för det sista provet, no. Och visst låter det härligt med att sitta mitt i hagen, solen som lyser fint på de gula smörblommorna, höra hästarna mumsa gräs och ibland få sällskap av någon som också vill lära sig om ljud och ljus... haha ;) Men så nice va de inte... Med hästarna kom knotten, massor med knott!! :/ Men vill lämna det med en fin tanke iaf och inte vara irriterad så vi säger att det var en mysig stund iaf, för det var det faktiskt :)
 
Imorse började jag & Crim dagen med att agera ponnytaxi ner till mammas jobb :P Var förbi järnhandeln och cirkulerade runt där medans mamma var in och köpte handskar åt mig också, haha ;)
Sen tog vi en vidare tur genom byn och över hollywoodskogen hem igen, alldeles lagomt :)
 
Crim är så gullig, han ligger ner i hagen massor. Sen reser han sig upp och ser glad ut och äter lite gräs eller kliar på dom andra hästarna. Och sen hetl plöstligt ligger han helt utplattad på marken igen, eller rullar runt med benen upp i luften, gullpojken :)
 
Förutom det har jag grejat med veden med pappa, varit ute på sjön med bror och sen grillade vi nu på kvällen - supergott :) 
 
Åh, kramis <3 
 
#1 - - Sarah Persson:

Längtar också till den där friheten! :D