Heeelt ändrade planer

Halv 7 imorse (när vi skulle gå upp och åka till Uppsala) blev det ändrade planer, vi blev hemma istället. Tråkigt som attan! Men efter att ha sovit en stund till, ätit lyxfrukost och börjat fundera på vad jag skulle göra idag istället så känns det helt okej ändå :)
Drog en sväng till Coccos och invigde tömmarna! Oj så långa de va hahaha
Tömkörde på volt och då var jag bra glá över att de va långa iaf! Provade att ha yttertömmen bakom hans rumpa och den andra fastsatt i gjorden och genom bettet. Det enda som fattade idag vad lite frammåtdriv annars jobbade han fint, men som sagt - lite mer frammåt gärna!
Kanske fortsätter fila på det där imorgon, är ju tur att han är så snäll när jag fummlar med tömmarna haha :P
 
 
Hemma nu på eftermiddagen har jag pysslat med allt från små löv till lite halvstora träd haha.
Plockade löv av samma sort fast i olika färger och la i en cirkel, lite småfint sådär!
 
 
Så gick jag lös med en sånhär busksax? Häxsax? Vad de nu heter.. Och klöpp ner små slyträd och grenade lite större träd.. sen blev jag irriterad över att bara slänga allting så började klippa av dem så det blev spisved. Och då var jag ju tvungen att hämta fyrhjulingen och koppla på vagnen på den så jag kunde slänga allting i där på en gång.. Så det blev lite ved iaf haha ;)
Nu är jag proppmätt, vi har precis ätit pizza (kebabrulle för min del)!
 
 
#1 - - sanna:

Haha häxsax trodde jag också det hette förut ;) Men häcksax är det rätta namnet hihi!

Svar: Hahahaha!
Frida Jakobsson