Lite sommarlovsfeeling

Gud så skönt det var med 3 dagars-helg! Både igår och idag har känts helt oplanderade och jag har bara kunnat ge mig in på vad jag känner för. Så idag var vi till stan en sväng jag och mamma. Fixade färdigt för min praovecka, kikade i affärer - köpte en fin lampa till mitt rum och en balansplatta (ska va bra att träna fotleden med!) och åt på China town! Åh det var så gott! :D
Och så var vi till banken och fixade med koder å kort.. ojoj så mycket grejer..
 
Chillstund hemma och sen en sväng bort till sagoponnyn! 
Vi fortsatte trimma på volt med nya tömmarna, blev även galopp idag och det gick bra! Han förstår grejen så lätt så det är nästan lyxigt haha! Jag kan fokusera på att hålla i tömmarna åt rätt håll och flytta på min fötter åsådär ;) Haha. Idag hade han mer frammåtbjudning också! Det är den ponnyn jag känner ;) Men alla blir väl äldre, lugnare och klokare.. mer eller mindre.
Åh, jag tycker så mycket om honom! <3
 
Både innan och efter vi jobbar på volt så traskar vi runt på rakt spår i skritt och trav. Tycker det är viktigt att det inte blir för mycket på volt - även om det innebär att jag måste springa.. :P
 
Appropå det så kanske inte min fot mår så bra längre.. blääh. Eller det känns bara lite mer, som när vi gick på stan blev jag supertrött i den och det kändes lite mer än vad det har gjort den senaste tiden.. 
 
Lisa bild!
 
#1 - - Lisa:

fina ni! <3
hoppas inte din fot blir sämre ju.. din lilla stackare :(

#2 - - Scaniatjejen:

Vilken underbar kärleksfull bild!

#3 - - MATILDA:

så fin bild =)

Svar: Tack så mycket! Min vän Lisa som har fotat :)
Frida Jakobsson