Träääääning

Fy vad jag och Lisa har varit duktiga idag! :D
Först joggade/gick vi 2,5km - köttade uppför hejdundrans backar också, så det blev lite intervallaktigt. Sen körde vi styrketräning á la oss, hehe. Lite stafett (på två personer, asdrygt!) och boxning med balansträning ;) Sen gick vi 2.5km också :D
Känns så bra! Jag är superstolt över oss hihi! Vi skrattade såklart massor också, haha, lite jobbigt när man tar i altl man kan uppför branta backar och får fnissattack.. ;) 
Vi är så påhittiga av oss - vi använde oss utav ett stort däck, en anna grejimoj som vi stod på, hoppade över elstolpar och gav oss ett försök att hänga hinkar på en sop-grep (jättefint ihopplock haha!) för att göra nå armträning med.. ;)
 
Snygga vattenflaskor hade vi också!

Nu ska jag fortsätta plugga in det här med hinduism och buddhism.. och när jag kan det kan jag ju passa på att skriva om en film, sen plugga matte och sen repetera spanska och sen börja repetera geografi... och lite jägarexamen på det också! hehe ;)
 
#1 - - Petra Wikman:

Måste också komma igång med träningen...

#2 - - Sara - Mamma till Nova&Levin:

Ha en trevlig kväll. )