Morgonhungrig

Inser att en anledning till att jag vaknar tidigt på mornarna är att jag är morgonhungrig haha! 

Och inte har vi nån plan för vad vi ska göra resten av semestern, jag vill iaf äta våfflor och tacopaj och sen har jag hört pizza så vad vi ska äta är högt prioriterat ; ) något som inte är högt är mina tankar om det här stället.. 
Igår var jag och Oscar och gick på en led, började med att det var blött och jäkligt och spångarna var övertäckta med vatten. Vi hade sikte på "storfjällsgraven" och hoppades att det skulle vara något roligt att se. Det visade sig att det var en stängd servering (sen i april) som hade parkering för skoter och hundspann men (skämt åsido) inte för arslet:


Däcket hade inte hållit så bra ;) men det fanns även ett vindskydd så vi stannade och grillade korv. 


Sen gick vi vidare och stigarna blev bättre men nånting fattades. FJÄLL. Den toppen vi kom upp på var bara en topp för att någon byggt en stenhög på en gigantisk fotbollsplan. Utsikten neråt var noll. 

På vägen hem valde vi en annan väg så vi slapp gå i det blöta igen. Totalt måste turen ha varit över en mil.

Tycker ändå det var en gullig tavla vid serveringen :)

Detta är bloggat med min nya mobil förresten! Wiii :D