Snart semester

Sitter och laddar upp inför semester. Det blir till Sälen iår och även om det inte var vad mina förhoppningar var på så får vi göra det bästa utav det - passa på att koppla av och så :)
 
Har nu på förmiddagen varit och handlat lite och klippt mig, var behövligt och nu känns det mycket bättre! 
Hela helgen har jag jobbat och ska göra det även idag, ska börja packa lite först innan jag åker bara. Och snart köper jag äntligen en ny mobil! Förstå hur underbart (och en aning sorgligt) att säga hejdå till min iPhone 3 som jag har haft i snart 2 år och säga hej till en ny mobil där jag kan ha spel, instagram, facebook och fler appar, prata i telefon utan att ha högtalare, ta selfies och lyssna på musik samtidigt som jag använder telefonen till något annat ;) Som att bli återfödd haha! Det lutar åt en Samsung S5 mini nu, men än är inget köpt så det återstår att se ;)
 
Inser att det bara är 2 veckor kvar av sommarlovet, och sen börjar skolan. Och hösten med allt mörker.. :( Men det ska bli spännande att börja, hade dock önskat lite längre ledighet :P 
 
Nu; Packa! Leta reda på allt också... dax att bli effektiv!
#1 - - Cassandra:

Åh, sälen som är så mysigt *hjärtögon*