Hoppträning med hela gänget

Precis hemkommen med en kopp te sitter jag och styr upp livet lite.. dvs packar ordning för skolan och gym imorgon och (ska) kolla över engelska ;) Kikar även julklappar lite grann, inte det lättaste.
 
Tidigare idag svettades jag i ridhuset iaf! Hoppträning med Axel stod på schemat och vi hade inte bara tränarns ögon på oss utan även Jossan och Rachel, så nu jäklar haha! ;) Så roligt att åka iväg hela gänget! 
 
Jag är riktigt jäkla nöjd med träningen. Axel bjöd under hela tiden så för mig var det "bara" att omvandla energin till samlad energi och hjälpa honom att hålla koll på allt. Det var lättare sagt än gjort men vi hade en riktigt bra känsla emellanåt :D Mycket svängar, byta galopp, rida rakt och räkna galoppsprång. I början fick jag sitta ner i traven också och in med fötterna, ur med fötterna, in, ur osv ungefär femtioelva gånger ;) För att: Sitta på arlset och inte bli framtung. Bara att fortsätta traggla :)
 
På slutet seglade vi över ett ganska högt hinder också och det kändes sjukt bra!
 
Halvkass screenshoot. Vill kunna lägga upp filmer dirket här..
#1 - - Hanna Karlsson:

Vad roligt att hoppa!

#2 - - Christin:

Aldrig lätt med julklappar, lycka till m shoppingen :o)

#3 - - Cassandra Haraldsson:

Kul att hoppa :)

#4 - - Annie:

sv: Jo det är det, men känns lite konstigt att det är den 11 december och inte en enda snöflinga på marken!

Kul att det gick bra!:)

#5 - - starsinlife.blogg.se:

Ha så kul med shopping!

#6 - - THEA MARTINSSON:

Åh, så roligt! Finns inget bättre än hoppning haha