Påminn mig

Jag måste påminna mig själv nästa gång jag spyr över kyla och mörker att det är väldigt mysigt att rida under stjärnorna med ett varmt fleecetäcke runt sig! (Nu har vi överseende med frusna fötter och händer här.)
 
Idag blev det en ridtur för både Axel och Selma i paddocken. Axel fick gå lite ute på vägarna också för omväxlings skull. Det blir mycket skritt nu när marken är hård (vi har överseende med dåliga underlag nu också och ser bara på det positiva här) men det ger även mycket tid att tänka på min sits så det tackar jag för :)
Och att rida igenom dem allmänt i skritt ett helt pass är helt okej det med :)
 
Foto: Lisa Larsson
En lite varmare och ljusare bild :P
 
Imorgon ska jag träffa mina underbara tjejer på en fika, wii! Längtar!
 
#1 - - houseforus:

så fina bilder
Kram

#2 - - Mikaela:

Fin bild :)