Det som betyder något

Dagen som kändes som en dålig dag blev sen bra ändå! 
Efter skolan åkte jag hem och sen till Coccos. Vi tog en mystur och spanade efter älg, haha! Det blev lite spontant älgsök så att säga det hade traskat en stor en rakt över stigen för inte så länge sen. Den hade sen traskat runt lite här och där över stigen och vägen men det ville inte följa vägen så då ville inte jag följa den heller ;) 
Men vi hade en mysig tur ändå, med ett litet prick över i:et. 
 
Efter det har jag tränat, pluggat och städat så det känns riktigt bra! Styrketräning tom, det som jag behöver sååå mycket :D
 
Imorgon blir det bästa Sanna, som jag längtar! Som vanligt känns det som en evighet sen sist :(
 
  
"Det enda viktiga är att du får det bra - vilket betyder kärlek och motion - det kommer man långt på, vart du än hamnar. Annars gråter mitt hjärta."
#1 - - Jenny Jansson:

<3 önskar så att allt vore annorlunda <3