Effektiv shopping

Sitter med nymålade naglar och försöker att inte förstöra dom hehe :P Men varför blir det bubblor i lacken??
 
Igår kväll åkte vi till Borlänge och jag köpte (nästan) bara saker som jag har tänkt på att jag vill ha och de enda inpulsköpen blev 2 nagellack, som jag iofs och "behövde"... ;) 
Köpte dels badkläder på rea, hehe kärlek till det! En tröja, perfekt att ha till stallet och en vit skjorta till jobbet! :) Och nagellacken då, nude, röd och top lack!
 
Nu på förmiddagen har jag varit i stallet och haft gosemys med Selma. Vi körde ett skrittpass i paddocken. Fokus på rakridning, halter, vända för ytterhjälper och lite annat smått och gott :) Och såklart mys i stallet, och lite tjurerier ;) Det hör till, ibland passar det och ibland inte.
 
 
Nu väntar ev lite städning innan jobbet :)
#1 - - Hanna Karlsson:

Mysigt att rida. :-D