Väääärme

Vilka varma dagar det har varit! Det är påfrestande med också så underbart! <3 Jag har bara lyckats bränna mig lite på axlarna hehe ;) 
 
Sen i onsdags så har det hänt massor! Min bror fyllde år i fredags så vi har firat honom 2 dagar. Jag har tältat med mina fina vänner, badat och njutit av solen! Och såklart jobbat :P
 
När vi tältade så grillade vi köttbullar, halloumi och värmde potatisgratäng och hade sallad och grejer till, så gott och roligt att inte bara grilla korv. Det grillade vi dock lite senare haha ;) Nattmat!
Vi badade också och spelade kort och hade kompistid delux! Man har ju insett att vi inte kommer träffas varje dag längre.. tråkigt men det gör de gångerna vi träffas ännu roligare! :)
 
Och pappa har köpt en kajak (en liten kanot fast man sitter bara en i den och sitter i ett hål bara) och den har jag paddlat runt med! Svinkul ju! :D Testade tippa med den också och försökte komma upp igen men det var lite svårare.. eller upp kom man men inte ner i hålet igen haha!
 
Hade fin utsikt över sjön!
 
 
Lika fin utsikt vid frukosten :)
 
#1 - - Malin:

Jag laste potatissallad forst, och inte gratang och tankte oj, grillar man den?! Haha men gratang stod det ju som sagt... haha

Svar: Hahaha ja jag blandade ihop orden hela kvällen jag med!
Frida Jakobsson

#2 - - Sarah:

De e så mysigt o grilla :)

Svar: Ja verkligen! :)
Frida Jakobsson

#3 - - Anna Svalander:

Ser mysigt ut :)

#4 - - Anna Svalander:

Ser mysigt ut :)