Julmarknad

Julmarknad dagen med ponnyridning är över, imorgon ringer klockan tidigt och på planeten står stallet, rida, hoppa och en sväng till Laxsjön på em! 

Efter 3 timmars ponnyridning var vi nöjda, frusna, hungriga och trötta. Jag är fortfarande trött. Hungern blåste dock bort efter en korv med bröd för när det serverades pizza fick jag knappt i mig halva. Och nu mår jag päckel av pizzan.. ska nog hålla mig till sallad ;) 

Våra trogna ponnysar skötte sig utomordentligt bra! Höll sig lugna, stabila och söta ;) det var många glada ansikten på barnen, ja många barn i huvetaget var det - därav att vi inte hann äta ens när maten fanns på plats. Men det är roligt att det är så populärt och rullar på så bra ändå :)


Och nog fick vi höra att ponnysarna hade tomteluva! Om vi nu skulle ha missat det ;) Både stora och små påpekade hur gulliga de var!
#1 - - Maria at inredningsvis:

Haha awww vilken söt hästtomte :) hoppas du haft en mysig helg annars.

Idag har jag tävling på bloggen :)

LOVE Maria




#2 - - Mikaela:

Så söt bild :D

Svar: Tack!
Frida Jakobsson