Saknas så

Åh vilken kväll, mina fina tjejer! <3 det är så tråkigt att vi inte ses oftare, liksom jag och Lisa har försökt flera gånger att åka samma buss för att hinna prata lite. Trots det sitter vi på olika bussar för att dalatrafik har satt in en exttabussar och vi inte klarar av att tajma det haha! 

Men hur som Hellst så blev det några härliga timmar allihopa ikväll, jag var tyvärr tvungen att åka hem nu på kvällen då jag ska jobba imorgon. Men vi hade så roligt, äkta rolighet med asgarv, småsnack och minnen. Sånt som de gör varje dag tillsammans, utan mig ;( så att få umgås en stund med allihopa är guld värt <3 

Duktiga Lollo förrätt som blev följd av gott kött, efterrätt, spel och (som vanligt) alldeles för mycket annat att äta! Vi lär oss aldrig Haha ;)

#1 - - Hanna Karlsson:

Vad roligt det låter. Härligt att träffas allihopa!

#2 - - hjjonsson.blogg.se:

Ser got