Bulan missade alla bommar

Söndag kväll och ingen söndagsångest här inte! :D känns bra att kunna invänta en ny vecka utan att det känns jobbigt. 

Idag var jag i stallet tidigt på förmiddagen och började pyssla färdigt det och rida Selma.  Tanken var att vi skulle åka vid 11 och kolla på/hämta hem calle men tävlingen drog ut på tiden så vi åkte inte förens vid 1. Så jag hann lyxa till det och gå bort till mamma och äta soppa, sen hann jag pyssla ännu mera i stallet så idag kände jag mig nog faktiskt färdig när jag åkte hem :P 

Selma gick över travbommar idag och det grejade hon utan problem :) 

Calle gick 1m och 1.10 på tävlingen idag med Malin. Var inte många alls i klasserna men i 1 m blev det blågult för dom och i 1.10 blev det felfritt, dom körde den klassen utan placeringar. Calle skötte sig toppenbra! Vi agerade lite hästskötare ett tag också och gick runt med calle och virus medans Malin red den andra. Roligt att vara i lite tävlingsmiljö :)

#1 - - Cassandra:

Så fin bild! :)

#2 - - Hanna Karlsson:

Det låter som en bra dag!

#3 - - vanessa:

Grattis till blå gult och felfri i andra :D kul! :)

#4 - - starsinlife.blogg.se:

Vad finns !!

#5 - - VVERONICAS - fashion blog:

Underbar bild! Så fin!