Motionerat snuvan

Drog tydligen på mig en förkylning så förmiddagen ägnades heeelt åt att chilla. Proppade i mig c vitaminer och andra nyttigheter. På eftermiddagen kändes det väl inte mycket bättre men åkte in till stan ocgöh handlade lite med mamma och sen åkte vi till stallet, mamma var faktiskt med mig! 
När vi var och handlade började det regna så jag trodde att det skulle regna resten av kvällen och laddade upp med extra kläder och varmt te och tog med till stallet men  när vi kom dit regnade det inte alls! :D så chansade inte ens utan red pållarna direkt. 
Selma gick ett pass på banan och försökte checka av lite mer efter gårdagen. Helt klart bättre idag men fortfarande den där känslan att hon går mer uppåt ibland istället för framåt. . 
 
Calle fick trava över 6 bommar, hade gärna haft fler så han fick trampa upp riktigt men var för lat när jag plockade fram dom :P 
Han gick iaf jättebra, inte alls lika seg och svårdriven - tackar och bugar för det bulan! 
 
 
Nu ska jag och snuvan sussa, wii krypa under ett varmt täcke!