När man försöker för mycket

Har suttit och granskat alla bilder från lördagen som Lisa fotade och kände mig ganska kass när jag åkte till stallet idag. Så första passet idag försökte jag förbättra allt; längre stigläder, hälen ner, skänkeln stilla, handen upp, tummen upp, händerna ihop, räta upp mig och blicken upp.. kort sagt blev det kattskit av det så pass nr 2 blev longeringen istället..
 
Men om vi ska se det från den ljusa sidan har jag börjat räta upp mig i galoppen iaf.. :) Jag som var så glad över att jag kunde rida i dressyrsadeln och att det kändes bra..
 
Fööör korta läder var "boven". Knät går långt över och förbi stödet och det ser ju inte riktigt ut. 
 
Idag längde jag lädrena och då kändes det som att jag inte kunde rida. Tror jag måste terapilänga bara ett snäpp och sen öka till 2 snäpp :P
 
Men upprätad ibland iaf. 
 
Nej nu ska här laddas upp för en ny dag, imorgon är det upp tidigt och sen gå för heldag delux igen :)
 
#1 - - Anita:

Vilken sötnos !