Mera snö

Idag gjorde jag och Axel en repris på gårdagen, ut i skogen och lekte med snögranar (försöka undvika att få ett berg av snö innaför kläderna) och tog en "härlig" galopp i snön. Definationen av härlig är beroende på vem man frågar men vi gillar iaf ;) Mycket härlig energi som känns ända ut i hovarna och som samlas under en och går att styra - men inte förminska haha ;)
 
 
Repris från julafton :)
 
Annars har den här dagen varit väldigt lugn. Lagade paj till lunch men förutom det har jag mest tagit det lugnt. Imorgon blir det Laxsjön!
#1 - - Vanessa andersson:

trotts att jag inte gillar snö så låter gallopperna i snön rätt mysiga..Men sen påminns jag om alla syltor och känner mest njää jag är nöjd med att vi inte har snö ;)

Svar: Haha syltor? ;)
Frida Jakobsson

#2 - - Olivia:

sv. åh tack!

Vilken söt häst ;)

#3 - - OLIVIA | 17,7 årig tjej i medievärlden:

Så gullig!