Godmorgon

Måndag morgon och jobbet väntar. Gick upp ganska tidigt faktiskt så har gott om tid på mig :)
Efter jobbet ikväll åker jag upp till Sanna, känns som evigheter sen vi träffades! 
 
Igår hade vi en till pysseldag hemma. Röjde i trädgården, hämtade blomhyllor och massa blommor och så. Jag passade på att rensa runt morötterna också, det växer ju hela tiden en massa ogräs där! 
Jag gav till och med sock-stickningen en chans igen igår kväll haha! Började med den sockan för snart ett år sen kanske och har gjort typ halva... kanske har två stycken färdiga till nästa år haha ;)
 
Jag var ute och plockade årets första blåbär igår också! :D
 
I trädgården finns det en gullig träsoffa med tak och sånna här väggar och nu har rosenbusken slagit ut och försöker sig på att klättra på ena väggen :)
 
 
#1 - - Skogsraah ☾:

Åh vad härligt :)

#2 - - Fanny:

Åh vad gott med blåbär :)

Svar: Ja, det och hallon är mina favoriter! :)
Frida Jakobsson

#3 - - johanna:

åh, blåbär... kanske ska ut och plocka några själv imorgon!