Besöker Sydney

Fantiserar om att besöka Sydney, har hur mycket pengar som hellst och kan vara där hur länge jag vill. Ganska nice, synd att det måste skrivas på engelska ;)
 
2 dagar tillbaka har Calle och Axel ridits. Första passet med Calle kändes inge bra alls så dag 2 hade vi med oss R på backen som hackade på både mig och honom och tadaaa! Så fint det gick ;) Men som sagt. Han är svår att rida, inget annat kan man påstå.
 
Axel skötte sig väl båda dagarna. Red igenom lite öppna och sluta, vända för ytter, tempoväxlingar och övergångar helt generellt :) 
 
Ikväll är det öppet hus här på skolan så blir kvar här och ska jobba vidare med min tapetsering :D Men först träffa A en stund när han har slutat <3
 
Foto Lisa Larsson
Bulan är en nöt i sig, alla 3 hästarna är så olika och Calle är nog den som är trevligast från marken men så in åt helvete svår från ryggen - eller svår att rida, vafan åka häst går jäkligt bra :P
 
#1 - - Petra:

Otroligt fin bild! :)

#2 - - Paulina:

Tycker du verkar som en hälsointresserad tjej. Har jag fel? :) Ville bara säga att jag just nu har en superenkel tävling på min blogg där du kan vinna 3 produkter från Fitnessgurus superfood kollektion! Jag håller i denna tävlingen för att börja fira julen lite! Hoppas du tycker det verkar roligt!

Ha det bra! :)

//nouw.com/100kitchenstories