Underbart även i mörka tider

Först och främst, jag blir bara mer och mer nöjd med mitt val av program för varje dag som går, hur underbart är inte det? Altså vi har en vecka kvar till höstlov, och jag är inte död, inte depprimerad och inte skoltrött <3 Trots att jag pendlar 4 timmar per dag, livet leker på den fronten verkligen :) Visst är jag dödstrött kl 05.00 ofta, men jag är inte trött på att gå till skolan, jag tycker till och med att det är roligt med skolan. Så värt det! <3
 
För att fortsätta vara på det underbara med livet (På spotify går spellistan; 100 most uplifting songs ever ;) ) så sitter jag och mina brudar och planerar Ullevi i Juni! Hur kul!? :D Hoppas vi får tag på biljetter nu!
 
Så att ja, det är lite ljus trots att jag ser mörkt, rött osv däremellan. 
Frihetsdressyr-träning på söndag också! :)
 
Ikväll har tiden spenderats i sadeln på Axel. Riktigt roligt att rida honom igen! Red igenom ett pass i paddocken och kände lite på läget :) Är så himla fint i solnedgången vid Rachels paddock, älskar att rida med utsikt över åkrarna och sjön :)
 
 
#1 - - Cassandra Haraldsson:

Fin bild!

Svar: Tack!
Frida Jakobsson