Redo för att sova

Är helt klart redo att stänga ner datorn och gå och lägga mig, ögonen går verkligen i kors snart haha. Men har en gnutta energi kvar innan jag kommer in i "illamående-tröttheten" ;)
 
Idag var jag och Sanna bannemig lika effektiva igen, och hann med att unna oss en upptäckarfärd (med lite solning, förhoppningar för att få lite färg iaf) på en mysig väg som man kan köra runt på :D Bredvid sjöar dessutom så megamys!
 
Vi var ute på 2 turen tillsammans, tinkrarna red vi först och hade vattenterapi - traggla traggla! Bäcken som det tog en timme för oss förut gick på en kvart idag och båda hästarna gick lugnt och fint i vattnet, det gillas! 
Sen var vi ute och körde Crim med 3 skitponnysar som handhästar ;) Det var då när vi var på upptäcktsfärd. Ponnysarna var ganska duktiga ändå men en å annan surig min blev det men det är då verkligen inte okej att stoppa ner mulen i gräset när resten av ekipaget är på rörande fot. Hur som, mysig tur! Vi hittade upp bland lite befolkning också! Haha, hamnade på en asfaltsväg genom ett villaområde typ :P
 
Sen var jag ut på en tur med Fjola, islänningen, medans Sanna duschade lite fler ponnysar och verkade. Så alla hästar blev verkade och duschade på de här 2 dagarna! :D Alla 6!
Idag var jag och islänningen ute på en egen tur för att se hur hon betedde sig då. Över lag helt okej, väldigt schysst - ville vända hemmåt i början men inge mer än lite skänkel och ledande tygeltag så var det klart. Måste ändå ge henne en tanke att hon inte är vuxen häst än heller och är på ett nytt ställe. Hur som, vi tog en runda med lite olika gångarter, haha vet bara att det var någon av de extra gångarterna som kilade in sig lite här och där :P 
 
 
Imorgon väntar en sista förbereda-, uppladda-dag innan skolan på torsdag. Böööörjar bli lite nervös - jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig heller, är liksom inte så att jag bara ska dra till skolan sådär, sitta i en bänk/sitta på en bänk och catcha up med alla vad de har gjort under sommaren... Komiskt nog åker jag iaf samma vanliga buss på torsdag; 07.17 - tyvärr så är det sovmorgon för mig de kommande 3 åren.. ;)