Tacos träningsvärk och törstig

Jag har träningsvärk! Först efter gymmet igår på idrotten och sen idag 2 hästar ridna och stallfix. Jag har liksom träningsvärk på "konstiga" ställen, haha! Visste knappt att man hade dom musklerna ;)
 
Men ja, hemma hos Sanna igår kväll blev det akut taco, jag hann knappt in genom dörren med grejerna innan sanna stod å hackade upp grönsakerna ;) Efter lite matkoma var vi ut en sväng i pulkan efter Fenos med Benjamin på släp. Efter lite disskutioner kom vi överrens allihopa om varandras placeringar, syftar mest på lilla benny som motarbetade gruppen i sin reflexklänning hahaha
 
Och idag var det rise and shine till vinterlandet och påbörja dagens planering. Först ut var Maximus, Simba och Twix. Enya var med oss och red och Sanna körde pulkan så drog vi bort till en åker. Herregud så mycket snö det var! Jag och musse fick gå först och ploga upp lite och sen fick vi hålla oss på samma "spår" hela tiden :P
 
Andra uppställningen bestod av Hajen, Crim och Mimik. Samma puls-ställe för dom också. Jag och Hajen fick i uppdrag att träna på galoppfattningar, i fårskinnsadeln kändes det inte så bra efter första försöket - jag såg hur jag skulle se ut efter ett dyk ner i snön ;) Men sen så! En hand i handtaget och balansen satt som en smäck. Vi körde några galoppfattningar och vissa blev bra och andra mindre bra. Han kändes väldigt fin i traven efteråt iaf, så roligt var det! :)
 
Och tredje uppstället blev med lilla Lymmel som skulle få dra pulka för första gången! Jag agerade testpilot i pulkan medans Sanna och Jennie gick på varsin sida om honom. Funkade superbra, inget bråk och inget krångel. Lyssnade bra på halt och skritta :)
 
 
 
 
Nu blir det mammas paj med sallad! :D