Marknad, Ciaro och Irish Cremé

Började dagen med att stressa mig till bussen - försov mig, som alltid när jag ska med nån buss.. -.-
Men aja, vart inte så illa ändå :) Gick på marknaden med Denise, Casper, Lisa, Louise å Adam, träffade lite fler, skojjigt :)
Vi åkte väl typ en karusell, ganska lagom :P Haha, rolig var den iaf :)
Själv köpte jag ett armband å godis (Y)
 
Sen hem och göra sig ordning för träning. Idag red jag Calle, rachels häst, på hennes träning :) Han var riktigt rolig att rida, dock lite stark/envis, men nånting måste vi ju ha att jobba på ;)
Tyckte om honom iaf, trevlig kille :))
Mycket givande träning också! Det gillas!
 
Har bestämt mig för att vara med noga med att stretcha också! Inte bara hästarna utan mig själv! Så mitt mål först och främst är att stretcha efter varje riktigt träning eller när jag själv känner att jag har jobbat aset av mig ;)
 
Kollade lite på när dom andra tränade och sen longerade jag Crim en sväng :) Gick riktigt bra faktiskt!
 
Ikväll åt vi på verandan för första gången iår och nu ska jag ut å klippa gräs för första gången iår också ;)
 
 
 
 
 
Är mer än nöjd med dagen! :D