Gulleplutt äventyr och projekt tvåtusen,tre

Japp! Mitt i flyget! ;) Kom hem för nån timme sen och har redan börjat härja lös på mitt rum, NU är det faktiskt min tur att få ett nymålat rum! Och en ny garderob tack! Vi har ju inte alls väntat i mer än ett år och jag har ju inte alls redan skruvat ner massa grejer på väggarna som gardiner och krokar...
 
Så mamma å pappa fick order att ta med sig grejerna hem från lägenheten, jag har skrivit ihop ett tidschema för imorgon och nog ska det gå och få det klart tills i övermorgon! Lite bakning mitt emellan målande och sen måla medans man väntar på det officiella klockslaget, perfa!
 
Jaja, hos Sanna då, vad har vi höllit på med då. Jo det där lilla äventyret vi åkte iväg på igår kväll var till en viss liten halvåring som var suuupergo! Så nu står det en liten minishettis hemma hos grannarna där i laxsjön, han är en liten fluffig en! :')
 
Annars har vi varit ut på en tur med alla ponnysarna idag, dock med lite annan ordning... En viss Herr Crim Högfärdig behöver träna på att han faktiskt inte är den som ska ta över när han är handhäst! Men Maximus var så duktig som stod ut med honom och Simba med! Annars var det en skojjig tur med hela gänget i nysnön! :D
 
 Och här kan jag presentera en lite relaxare som härjar runt dag ut och dag in.. Den gråa fläcken på golvet altså. Polisen står bredvid ;)
#1 - - Sanna:

Hihi vilket brögäng vi är <3

Svar: Ja! :P
Frida Jakobsson