Rasmus på luffen.. 26-02-14

Helt okej dag avslutades i stallet med lilla söta carlsson på stalltaket och disan fisan ;)
Dom kom å hämta upp mig med vagnen här hemma. Crim var superduktig och hade en luftig galopp och frammåtbjud, superkul!
Sen blev det en promenad ner till Maximus, Denise red och vi gick med på en liten sväng :)
 
Innan dess har dagen spenderat i stan en stund, ätit på China town, varit med Oscar till västansjö. Lånade hans kläder och kände mig som "Rasmus på luffen.." - specielt när vi gick efter vägen och jag sprang och ja jag vet inte.. ;)
 
Imorgon blir det stallet på förmiddagen och sen tjejkväll hemma hos Lollo :)
 
Åååh... Vill. Saknar. Längtar. Plommonpasteller..
 
#1 - - Tess:

Hejhej :)
Nu har jag äntligen börjar med KlurigaGåtan igen! Skall försöka lägga upp det varje onsdag och söndag. Du är välkommen hit och börja klura :D kram!

#2 - - Petra Z:

Mysig bild! :)