Hoppning

Idag var en sån dag när jag kom hem från stallet med lite mer än skit under naglarna. Calle bjöd nämligen på två åkturer ner i gruset (=skrapad arm med en ljusare nyans och grus innanför kläderna). Innan det dammade dom av sig (dvs jag borstade av dom) sand, ny foundation haha! 
 
Men förutom lite små detaljer då, vi packade in laxarna i transporten och drog iväg och skuttade dom lite. Till inledningen; jag har inte hoppat mycket den senaste tiden, Selma är bäbis och calle har inte hoppat mycket Heller på sista tiden. Först upp var jag iaf på calle, värmde upp på små kryss (där han bjöd över lite väl mycket och jag landade i gruset). Sen hoppade vi en bana av alltihopa. Något som blivit bättre sen förra året är tvära svängar där jag måste hjälpa honom med ytter och sätta tillbaka på rumpan en aning. Förut tyckte jag aldrig att vi fick till det men idag så! :D
 
Sen var det Selmas tur och vi körde ungefär samma upplägg men lite simplare (och lite mindre grus). Hon var jätteduktig trots att jag inte guidade henne 100% och sista hoppet tog vi på en stor trippelbarr som kändes svinbra! 
 
Men det är verkligen viktigt att hålla i det så att man har känslan. Märktes väldigt mycket på mig själv att jag inte är så van. 
 
Printscreenade bilder från när Rachel  filmade :)
 
 
#1 - - Cassandra:

Ser riktigt kul ut! :)