Insikt

Idag var det sista dagen på jobbet efter sommarschemat. Lite sorgligt, men är tillbaka redan på lördag iaf så haha :P 
Har verkligen haft ett toppenjobb på Morghagen och är väldigt tacksam för det :) alla känns som en stor härlig familj! 

Nu har jag 3 dagars "miniledigt" innan skolan börjar - insåg det idag också,  snart börjar jag skolan!! Ny skola, ny stad, nya bussar/tåg, nytt folk.. och så lilla jag :P men jag tror att jag kommer tycka att det är roligt sen. Det värsta är nog när jag tröttnar på att åka buss.. blir ju ännu mer av det nu och jag tyckte det var jobbigt förut haha :P

Har suttit på verandan nu på kvällen och myst medan det blev mörkare och mörkare :)

Längtar som sjutton till imorgon för då ska jag till sanna! Jag tror inte att vi klarar oss ifrån varandra så här länge, vi måste ändra på nåt ;) jag saknar till och med hennes hundar och katter när jag inte är där! Ibland sängen där också för den är mycket rymligare än min hahaha ! 
Vi har som vanligt massa planer över vad vi ska göra, tex sitta upp på en ny häst och verka fossingar :)