Julledigt

Nu har jag julledigt för fulla muggar! Ingen skola och inget jobb på ett par veckor. Gjorde sista jobbpasset idag. Lite tråkigt att det var sista julbordet, de har verkligen varit roliga att jobba på och det är roligt när vi är flera som jobbar. Även om vissa går en på nerverna så är det roligt ;) Världsbäst faktiskt, blir lite sentimental här också haha. 
 
Har massor som jag skulle vilja/behöva göra, både städa och pyssla och fixa inför jul men var både trött och mätt efter jobbet så däckade en stund med hem till gården :P Börjar dock bli hungrig nu så ska nog gör alite fruktsallad och te! Mys!
 
Igår var älskling med till stallet också, så roligt! Dessutom är det plusgrader nu igen så det går att rida "ordentligt" på ridbanan, det är nästan värt skitvädret för att få rida ordentligt ;) Men jag skulle gärna vilja ha iaf frost på julafton..
A satt upp en stund efter mig och skrittade några varv på Axel också, gullen! *hjärtögon*
 
Bild från megamys med brudarna i fredags också! Varm choklad toppad med alla gottesaker och ännu fler gottesaker till det och finaste tjejerna <3 Blev nära till tårar när vi fick en varsin inramad bild på oss alla fyra från D också. Så fint och jag känner hur mycket jag saknar att träffa dom dagligen.
 
 
Fjärde advent har vi också, är väldigt nöjd med ljusen i år iaf :)
#1 - - Helen :

Mysigt!!

#2 - - Cassandra Haraldsson:

Så gott det ser ut!

#3 - - Netti Starby:

Åh vad härligt med ledighet :-D Kram