Pannkakor delux och gosebete!

Och jag jobbar på och grejar. Har fått min första lön nu, hihi! Min tanke är att köpa en ny mobil snart, men väntar nog en månad till ;) Kan inte bestämma mig heller.. Iphone eller samsung..? Det jag kan eller det som verkar bäst? Liten eller stor? Sen om det blir 4a, 5a, 6a eller nåt annat.. svårt ;) Min kära 3a ska få pensioneras snart iaf, trogen som den har varit <3
 
Senaste dygnet har jag varit pannkaksmästare och på upptäcksfärd med Sanna och Enya... ojoj..
Hästarna står på bete så vi skulle kika på lite stigar som finns där i närheten. Det började på ett kalhygge där vi tappade bort stigen en aning, och hasselnötterna blev exalterade över en urtorkat bäck och trodde det var stigen.. som ekon också åh ba jaaaa det är det ju! Sen ekon efter mig när jag säger att det är en bäck.. haha ;)
 
Sen hittade vi på stigen igen och tog oss över blötmarker, nerfallna träd och små diken. Det stora hindret var en stor bäck! Altså vi snackar typ 3m bred! Och en gigantisk bro gjord av tunna plankor på ena delen och telestolpar resten... inte det optimala att skicka tinkrarna över.. Crimpan däremot trippade över så fint och sen stod han på andra sidan i typ 40min och väntade på oss. Käkade lite blåbärsris, tog en lite lur och sådär... ;) För Maximus, Midi och Hajen ville inte gå i vattnet. Vi körde lite olika tekniker, och på Midi funkade det att ta alla tyglarna tillsammans till en enda lång och stå på andra sidan och en bakom henne och smacka. Killarna däremot.. som vi krånglade! Det slutade med att vi hoppade över 3 mindre bäckar inne bland granar och grejer istället.. Men över kom vi allihopa och kunde rida runt på stigen! Lyckan över det! :D
 
Fina Maximus! :)
By the way så har jag (vi) blivit superninja på att skutta upp utan pall och hjälp! Vi vi ju sitta av och på typ skjutton gånger idag haha! :P
 
Mina fina pannkakor <3
#1 - - Hanna Karlsson:

Eftersom att jag har en samsung röstar jag på det. :-D

Svar: Haha, förstår det :P Vilken har du? :)
Frida Jakobsson

#2 - - Erica:

Jag har en Samsung och gillar verkligen den, så jag röstar för Samsung! ;)

Svar: Det kanske blir en sån, jag har tröttnat lite på alla iPhone :P Men tycker Samsung är så stora... :/
Frida Jakobsson

#3 - - Maria - To make each day count :

Herregud vad sugen jag blev på pannkakor!! ;)

Svar: Haha ja jag åt pannkakor två gånger den dagen, var nästan godare andra gången till och med ;)
Frida Jakobsson