Uppladdade för det värsta

Hela veckan har dom sagt att det ska regna (och snöa) idag och vi som skulle ha en lång uteritt idag, så kallad vårrit! Men vi laddade upp med regnponchos (fin stav-ning hehe?) och extra kläder och det gick bra ändå! Vi var ute i ca 2 timmar och nog fick vi se både regn och snö men det var inte så farligt mycket, lite pissregn sådär hela tiden bara ;)
Jag, Sanna och 5 till tjejer, med en extra ponny som handhäst dessutom! Så alla 8 ponnysar var med :) Jag red Musse som ahr blivit så himla lugn sen Midi kom, snacka om att morsan kan lugna ner känslorna haha! ;) Och så hade jag Mimik som handhäst på slutet, båda två skötte sig som änglar - mina små darlings, haha! Andra gånger har dom inte varit darlings så att säga.. ;) Men idag så, så det får man faktiskt hylla dom för lite grann!
 
När vi kom tillbaka "grillade" vi korv inne, några tog ett bad och sen spelade vi lite kort, perfekt en dag som denna! :D Men nästan gång hoppas vi ändå på bättre väder så vi kan grilla ute!
 
Måste återuppleva de här bilderna lite som bästa Lisa har fotat! Så underbart fina :')
Crimpan drog vagnen idag också, klippan! Däremot har han tydligen börjat få nya tänder?! Är det normalt när de är 6 år? Å herregud, 6 år.. nyss var han ju bäbis.. 
 
Nu - mat. Sen - plugga/träna.. lutar åt träna ;)
#1 - - Angus:

nej va fint!! både häst och du!

Svar: Tack så mycket! :'D
Frida Jakobsson

#2 - - MATILDA ROSQVIST:

så fin bild :D

Svar: Tack! Jag kämpade i flera timmar med "kransen" till vagnen :P
Frida Jakobsson

#3 - - Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

åh va segt med snö!

Svar: ja, men det "landade" aldrig, haha!
Frida Jakobsson

#4 - - Cielo:

Så fin bild!

Svar: Tack så mycket! Min underbara vän som har klickat den! :)
Frida Jakobsson