Måndagsdag

Måndag i sin ära nu kör vi igen! Ny vecka med nya tag verkligen, passerade gymmet efter skolan och det blev lite seriöst och lite mera "testa-hur-det-funkar" igen. Men är nog helt säker på att det ska bli ett gymkort. Jag känner att det är roligt och behövligt så nu jäklar kör vi! :)
 
Efter det mötte jag upp mamma och vi gick och fikade en sväng. Duktiga jag åt bara gottis en dag förra veckan och idag blev det en brie o salami smörgås! Lika mysigt för det :)
 
Jag passade även på att visa önskehuset för mamma. Har gått därinne många gånger för att fördriva tiden och det finns sååå mycket fina saker! Så vi köpte ljus och en stor mönstrad "grej" att ställa ljuset i, haha. Tanken är att den ska stå i öppna spisen istället för att elda där. Tror det blir fint :)
 
Har även pysslat vidare lite på en tavla idag.. Ska bli ett mönster av spikar och tråd, får se hur det blir. Har inte bestämt mig riktigt vad det blir för symbol/mönster :)