När ett kapitel avslutas börjar ett nytt...

Deppig idag? "Du kan ju vara glad för att det är den sista torsdagen den här veckan." ;) En rolig lärare som sa så, ska bli min nya pepptalk till mig själv!
Veckan har gått i ett knyck, red både Calle och Axel i måndags. Calle var magiskt fin! Axel red jag ute, jobbade i skritten mest men lite i traven också. Sen tog jag en paus-dag i tisdags för att krya på mig lite vilket verkar ha fungerat bra! 
Igår red jag sista passet på Calle, efter att vi hade skoproblem med Selma.. *suck* Hon var blockhalt när jag hämtade henne i hagen men som tur var så var R hemma och kunde komma ut, inte för att vi blev mycket klokare på ett tag men men :P 
Blev ett kort pass med bulan då, klockan sprang iväg och eftersom mina sovmorgonar inte är "riktiga" sovmorgonar så kunde jag inte vara i stallet halva natten ;) Men red igenom honom och kände bara att det kändes bra <3
 
Idag red jag Axel ett pass i paddocken. Han var P I G G ! Och han har inte blivit rakad än.. fick försöka lugna ner honom till ett avslappnat arbete heeela tiden. Men annars lyssnade han fint och var följsam. Riktigt roligt :)
 
Så svårt att se hur det blir. Mysebulan.. :'(
 
#1 - - Annsoh:

vad mysigt det ser ut!! :O :P

#2 - - starsinlife.blogg.se:

Vad härligt höstbild :)

#3 - - Alice Larsdotter:

Vilken fin bild!

Svar: Tack du, min vän som har fotat :)
Frida Jakobsson

#4 - - Emelie Ekman Lindqvist:

Fantastisk bild!! Kram

#5 - - Katarina:

Så fin bild!

Svar: Det är min fina vän som fotar så bra! :)
Frida Jakobsson

#6 - - Annsoh:

Fina bilder! :D