Tillbaka till luft under hovarna

Vilken dag, trodde inte att vi skulle hinna med så mycket! :) 
Började i stallet med hoppning av Axel. Gick så bra och jag är lite lyrisk efter det! Haha, det har gått för lång tid med för lite av känslan när man får till ett bra språng med energi i och lyfter över ett hinder! Mmm, lyckokärlek ;)
Vi började med att ta studs och sen en enkel oxer som vi höjde upp till ca 90 :) Och vilken känsla! Är supernöjd. Nästa helg blir det hoppträning, wii!
 
 
Sen högg jag in i trädgården tillsammans med dom andra, en blåste löv, en röjde ner busk och jag styde upp allting och krattade upp det ;) Blev bra iaf! 
Lite käk från Morhagen (proppmätt!) och sen åkte vi hem och plockade upp bryggan, båten, kanoten och kajaken.. haha många leksaker ;) Den minsta var roligast efter fyrhjulingen hehe ;)
 
Sen hann jag med att träffa Sanna en stund och även städat här hemma. Effektiv! Imorgon ska jag jobba med hoppas hinna röja lite här hemma ute också :)
#1 - - ByJuliaP:

älskar din header

Svar: Men tack du! :D
Frida Jakobsson

#2 - - Annsoh:

kul de ser ut :D

Svar: Superskojjigt! :D
Frida Jakobsson

#3 - - Cassandra Haraldsson:

Härlig bild!

Svar: Tack du!
Frida Jakobsson