Hinner knappt

Hinner knappt med någonting, specielt inte idag! Hela dagen i skolan var stressig, det började bra med att tåget var försenat i 20 minuter så istället för en lugn och stilla morgon så fick jag köra värsta powerwalken upp till skolan från stationen. Efter första lektionen blev jag fast på ett hörseltest och fick då också stressa till idrotten, och efter den fick jag panik äta maten, nej okej inte panik men jag hann inte ta mer ;( innan det var dax att gå till sista lektionen! Och däremellan skulle jag hämta ett ledighetspapper och gå runt till lärare med.. men det gick bra trots allt. Fick sluta tidigare dessutom så passade på att handla lite grejer och sen kom jag hem lite tidigare iaf innan det blev stallet och en ridtur på älskade Calle medans mörkret (och regnet) smög sig på. 
 
Nu har jag försökt packa praktiskt tills imorgon när det blir Laxsjön efter skolan! Längtar! 2 veckor är alldeles för lång tid för oss ;) Så en hel helg känns mer än rätt, lite höstritter på det gör det hela väldigt mysigt! Hoppas på lika fint väder som det har varit hitills i oktober med fina färger på löven och grejer :)
 
 
#1 - - Dixi Wonderland:

Låter precis som min dag, stress stress stress. Har läst på ett flertal bloggar idag att dom varit väldigt stressade så de kanske är något speciellt idag. Lite som när folk blir påverkade av fullmånen och inte kan sova.