Träning belönas med..

...en fruktskål, knäckemacka och varm mjölk!
 
Idag såg dagen ut som så att det blev stallet efter skolan, en uteritt på Axel med Rachel och Calle som sällis. Snälla hästar skötte sig helt okej .. ;)
 
Efter stallet blev det (uppvärkmning och) träning! Har hittat ett core program på 12 min som jag försöker mig på, kan säga att jag ännu inte klarar av att göra det på 12 minuter... tog säkert en halvtimme haha! Plus att jag la till lite efteråt då :) Annars är det lilte pyssel på g, igår plockade jag en halv liter lingon (as-stolt! hehe) och gjorde detta hära. 
 Ska fortsätta spåna lite på det nu... :)
#1 - - MATILDA:

Gud vad fin bild!

Svar: Tack så mycket! :)
Frida Jakobsson

#2 - - VERONICA - fashion blog:

Extremt fin och vacker bild! Vääldigt vackert :) Kramar fina du!