Bitande kallt

Klockan är 4 på eftermiddagen och jag känner redan att dagen är "slut" och att det inte finns något mer vettigt att göra.. Hej opepp och hej längtar efter ljusare tider! Sover som aldrig förr gör jag också, klockan var närmare 10 när jag gick upp imorse. Vad hände där?? 
 
Hur som helst så har jag trotsat kylan idag (-22 som värst har jag sett) och gått till och från stallet samt ridit i närmare en timme på Axel. Det var tjockiskläder på, halsduken virad runt ansitket och gosetäcken på hästen. Sen red vi faktiskt ett lättare pass i paddocken och skrittade av en längre tur ute. Blev riktigt pepp när vi väl var i paddocken men innan kändes det mest jobbigt att behöva röra sig i alla pluffsiga kläder. Men ett bra pass blev det som sagt, äntligen kan vi börja jobba i fler gångarter i paddocken så nu gäller det att passa på :)
 
I förrgår var vi ute och red igen, det gäller att passa på att göra det när man kan rida under de ljusa timmarna också. Vi tog oss upp i hollywoodskogen och sen förbi mammas butik och sa hej :P
 
Det är iaf fint när det är kallt ute :)
 
#1 - - FELICIA - LOSE FAT GAIN MUSCLES:

Mysig bild!